loading...
گلچين و بروز ترين مطالب اينترنت
نيما بازدید : 165 شنبه 23 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

مراسم خداحافظی پپ گواردیولا از بارسلونا

 

دانلود مراسم خداحافظی پپ گواردیولا Pep Guardiola از بارسلونا و نیوکمپ با کیفیت HD 720p

 

دانلود مراسم خداحافظی پپ گواردیولا از بارسلونا و نیوکمپ با کیفیت HD 720p

در شبی که دربی حساس کاتالونیا برگزار می شد، اف سی بارسلونا جشن باشکوهی برای خداحافظی پپ گواردیولا ترتیب داده بود. این مراسم که قبل از شروع مسابقه آغاز شده بود، در طول بازی نیز ادامه داشت و پس از پایان بازی به اوج خود رسید….

مراسم خداحافظی پپ گواردیولا از بارسلونا

 

دانلود مراسم خداحافظی پپ گواردیولا Pep Guardiola از بارسلونا و نیوکمپ با کیفیت HD 720p

 

دانلود مراسم خداحافظی پپ گواردیولا از بارسلونا و نیوکمپ با کیفیت HD 720p

در شبی که دربی حساس کاتالونیا برگزار می شد، اف سی بارسلونا جشن باشکوهی برای خداحافظی پپ گواردیولا ترتیب داده بود. این مراسم که قبل از شروع مسابقه آغاز شده بود، در طول بازی نیز ادامه داشت و پس از پایان بازی به اوج خود رسید….



مربی بارسا در پاسخ به ابراز احساسات هوداران پرشمارش در نیوکمپ گفت: «شما هرگز مرا از دست نخواهید داد».این لحظات زیبا، هدیه بزرگ زندگی برای من است. ۵ سال از بهترین دوران زندگیم را کنار شما بودم و از نمایش زیبای بازیکنانی که در اینجا می بینید همیشه لذت بردم. من با شماها هیچ تفاوتی ندارم. همه ما با هم برابریم. شاید من کمی از شماها به زمین بازی نزدیکتر بودم؛ فقط همین. نمی توانید خوشحالی مرا در این لحظه و در تمام مدتی که پیش شما عزیزان بودم را تصور کنید».«از همه شما صمیمانه تشکر می کنم، مخصوصا آنهایی که در این مدت به من نزدیکتر بودند. ما هر روز سخت تمرین می کردیم تا شما بتوانید از بازی ما لذت ببرید. همچنین از تک تک هوادارن حاضر در این جمعیت تشکر می کنم، اگر چه از نزدیک با هم رابطه ای نداشتیم، ولی حمایت آنها را همیشه احساس می کردم». بدانید که من دلم برای شماها تنگ خواهد شد. کسی که بیشتر از همه، چیزی را از دست می دهد، من هستم، اما شما را با بهترین خاطره ها ترک می کنم- مخصوصا بازیکنانم را. بار زیادی بر دوش من بود و نیاز به سبک کردن آن داشتم، اما شما نباید تیم را تنها بگذارید. برای همه شماها آرزوی خوشبختی می کنم؛ هرگز من را از دست نخواهید داد، چرا که شما را به زودی خواهم دید».
پپ گواردیولا آخرین وداع خود با هودارانش را پس از پایان بازی و دقیقا از وسط نیوکمپ انجام داد؛ نیوکمپی که در طول مراسم به مربی محبوب خود ادای احترام می کرد و مملو از هوادارانی بود که حتی یک لحظه هم دست از تشویق او نمی کشیدند و اینها همه به خاطر لحظات باشکوهی بود که مربی بارسا در طول حضورش برای آنها خلق کرده بود.

قبل از شروع بازی، کلیپی از بهترین لحظات گواردیولا در دوران مربیگری اش در بارسا در استادیوم به نمایش در آمد و با ورود تیم به زمین ۴۰ هزار پرچم بارسا و کاتالونیا به اهتزاز درآمد و نیوکمپ را غرق در شادی و سرور کرد.
وقتی گواردیولا وارد استادیوم شد و مثل همیشه روی نیمکت بارسا جای گرفت، یکی از زیباترین لحظات جشن رقم خورد. یک بنر بسیار بزرگ (در ابعاد ۴۶X47 متر با مساحت ۲۱۶۲ مترمربع) که عکسی بزرگی از پپ روی آن قرار داشت و زیر آن نوشته شده بود: «T’estimem Pep’ – دوستت داریم، پپ» برافراشته شد و همزمان هواداران سرود «Ser del Barça és el millor que hi ha» را خواندند.
به محض اینکه بازی به پایان رسید، هواداران در صندلیهای خود آرام گرفتند تا به سخرانی کوتاه مانل ویک در مورد آنچه گواردیولا در طول حضورش برای باشگاه به ارمغان آورده، گوش فرا دهند. سخنرانی او که در پس آن اهنگ ملایمی از گروه کلد پلی و لویز لیاک بود از اسپیکرهای استادیوم پخش شد. در این لحظه بازیکنان تیم دور گواردیولا حلقه زده بودند و همه منتظر این بودند که او میکروفن را بگیرد و برای آخرین بار با هوادارانش گفتگو کند.
وقتی مربی بارسا شروع به صحبت کرد، در چشمان بسیاری از هواداران اشک حلقه زده بود و بغض و ناراحتی آنها کاملا مشهود بود. پس از آنکه صحبت های مربی به پایان رسید، بازیکنان مربی خود را در آعوش گرفتند و به رسم جشن های پس از قهرمانی، او را به هوا پرتاب کردند و برایش دور افتخار زدند تا نام او در تاریخ باشگاه جاودانه شود.

منبع توضیحات : اف سی بار۳لونا

 

 

دانلود بصورت پارت های ۲۰۰ مگابایتی : ( حجم کل ۳۳۶ مگابایت )

لینک های دانلود پارت ۱  |  RapidShare  ،  SpaceHa  ،  MediaFire  ،  ParsaSpace

لینک های دانلود پارت ۲  |  RapidShare  ،  SpaceHa  ،  MediaFire  ،  ParsaSpace

 

 پسورد : www.clip4u.org


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
عکس, سایت دانلود عکس, مرکز عکس تخصصی, عکس عاشقانه, عکس های زیبا, عکس های کیفیت اصلی,عكس خنده دار, عکس جالب و دیدنی, عکس سه بعدی, عکس موتو،,گالری عکس,سایت عکس,عکس های با کیفیت,دانلود عکس,عکس بازیگر,عکس های بازیگران,عکس عاشقانه,عکس مذهبی,عکس تاریخی,عکس گرافیکی،عکس های بازیگران,عکس بازیگران زن,عکس های جدید,عکس خواننده,آهنگ جدید,زن،كليپ ايراني، كليپ رقص، كليپ خنده دار، كليپ خفن، كليپ دختر،كليپ خارجي، كليپ جديد،دانلود كليپ،كليپ ايراني رقص،كليپ ايراني موبايل،دیدنی ها, کامپیوتر, خبری ,پزشکی ,مذهبی , عکس , مطالب جالب و خواندنی ,آموزشی،اخبار لحظه به لحظه ایران و جهان از معتبرترین خبرگزاری های فارسی زبان شهرخبر,آخرین اخبار,جدیدترین اخبار,تیتر اخبار,آخرین اخبار سیاسی,ورزشی،عاشقانه,اس ام اس عاشقانه جدید,اس ام اس عشقولانه,عاشقانه 91,اس ام اس عاشقی,اس عاشقانه,اس ام اس دوستی،اس ام اس تولد،اس ام اس جدايي، اس ام اس خداحافظي،اس ام اس ولنتاين،اس ام اس خنده دار، اس ام اس جديد،اس ام اس سركاري،اس ام اس،اس ام اس فلسفي،اس ام اس دوستانه،بازيگران مرد،بازيگران زن،عاشقانه،عكس هاي طبيعت،عكس هاي خنده دار،عكس هاي حيوانات،عكس هاي جالب،عكس هاي روز،عكس ماشين ،كارت پستال،عكس هاي طبيعت ،عكس هاي فانتزي،عكس هاي خوانندگان،کليپ های ورزشی ،کليپ های هولناک و ترسناک،کليپ های هنرنمايی ،کليپ های ماشين و موتور،کليپ های،فيلم و سريال ها ،کليپ های سوتی،کليپ های دوربین مخفي ،کليپ های خنده دار ،كليپ هاي جالب و ديدني ،كليپ هاي ايراني ،كليپ هاي خارجي ،مطالب خنده دار ،مطالب خواندني ،مطالب طنز ،مطالب عاشقانه ،مطالب مذهبي ،ترفند كامپيوتر ،ترفند موبايل ،ترفند اينترنت ،رمز و كد تقلب بازي،بازيگران مرد ،بازيگران زن ،عاشقانه ،عكس هاي طبيعت،عكس هاي خنده دار،عكس هاي حيوانات،عكس هاي جالب،عكس ماشين ،كارت پستال،عكس هاي طبيعت،عكس هاي فانتزي،عكس هاي خوانندگان،اخبار ورزشي ،اخبار سياسي،اخبار سينما ايران ،اگهي استخدام ،اخبار سينما جهان،اخبار روز ،اخبار جهان،اخبار دانشگاه ،اخبار موسيقي ،اخبار اقتصادي ،اخبار IT ،روزنامه ها ،قيمت خودرو،قيمت طلا و ارز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 100
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 45
  • بازدید امروز : 148
  • باردید دیروز : 83
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 658
  • بازدید ماه : 1,813
  • بازدید سال : 11,028
  • بازدید کلی : 95,060